Last teen

10:24,2 Comments

Image result for last teen tumblr
"Imbas"
Hi readers! Aku dah agak krik krik dengan blog. Adalah sebabnya. *mata ke atas* Lagi 4 bulan je nak habis 2017. Aku belum menikmati kehidupan untuk tahun ni. Cehhh. Dahlah ni last year for last teen. Lepasni dah tua teruk :') :') No more teens :') Apehal duh emosi terukk. Memanglah bagi korang yang birthday lambat masih unofficially 20. Aku, start 2 jan dan officially beb :'D hahaha. Paling tua tapi jiwa kanak-kanak.

Oh ya, korang yang dapat tawaran upu tu dekat mana? share lahhh. Yang dapat tu tahniah! yang tak dapat jangan sedih, ada rezeki dekat mana-mana. Insha Allah. Buat rayuan. *bagi bunga* Aku? Nanti aku share. hahahah :D

Now, aku tengah baca-bacalah info preparation masuk uni. Check location bagaikan. Tulahkan aku harap dapat dekat sebab aku homesick teruk tapi nak buat macam mana. Mesti nak ke jauh. Kawan-kawan aku yang duduk jauh tu dapat dekat dengan tempat aku, Puncak Alam.

Aku yang duduk sini dah jadi anak perantauan duhh. *lap air mata* Pernahlah kan orang tanya aku ni student ke sebab duduk Palam. Singkatan untuk puncak alam. Bang, tak semestinya duduk palam ialah students. Aku memang tinggal sini lah. Hahaha Dah dua kali jadi perantau. Dulu matriks and sekarang uni. Traveller lah sangat. hahahha

Ada juga kawan mak aku tanya why aku dapat jauh, kenapa tak dapat dekat. Kalau aku boleh setting dekat, dah lama aku jejak yang dekat.

Memula je jiwa kental. Lelama meleleh juga. hahha Apa ni anak first kena jiwa kental tapi sis sederhana mampu je :')

Kawan aku ada juga dapat Sabah. Pfft, jauh terukkk. Boleh dikatakan, ramai dapat jauh. Normal lah tu kan. Kalau dapat sama tempat tinggal pun, biasa-biasa je. May Allah ease everything. Aku ni tak habis-habis berdebar nak masuk uni sampai sakit perut. At the same time, kepisangan aku duduk rumah hadap blog. Kahkahkah.

Mesti aku dah jarang hadap blog. Bersaranglah kau sana.


Thanks mak abah :')

Siapa kpoppers sederhana? Aku tanya macam tu, aku baru kenal si kumpulan Winner sebab lagu baru diorang. Island. Best duh. Catchy naaa.


You Might Also Like

2 comments:

Syfka Aina said...

Here is the link to my blog :)
https://syfkainawrites.blogspot.com/

Yoo ♡ said...

samalah kita. berdebar nak masuk u.
tak tahu kenapa rasa takut.
kawan kawan yang dapat sabah tu,
redha je yang diorang mampu :')