Ubahlah

00:17,1 Comments

Image result for phone careless gif
Ya, aku lagi suka bersendirian daripada hadap kawan macam kau.
 Hi. Tadi aku ada terbaca tweet yang bertulis "Aku nyampah jenis yang asyik berkepit dengan phone je. Eh pls ahh member depan mata kot." Aku setuju duh. Bukanlah nak cakap apa. Masa dekat kolej, everyday kau berkepit dengan phone kau bila pergi class ke atau mana-mana je lah dengan aku. Bila aku nak cerita apa-apa pun dekat kau, semua terbantut. sebab kau lah asyik hadap phone tu. Then, nak cakap aku selalu diam bila jalan dengan aku. Kau tak pernah ke teringat apa dosa-dosa kau yang buat aku sampai diam tu? Erk.

Kadang rasa nak baling je phone kau wehhh. Pergi training bola tampar pun sama. Then, bila tak dapat wifi or phone rosak. Macam mati kutu. Then, baru reti nak cakap dengan aku untuk inform dia apa-apa info dekat group. Aku tak kisah kau nak buat apa pun dengan phone kau. Tapi kalau dah setiap masa, setiap saat kau tenung phone kau tu. Kau tak payah lah berkawan dengan aku. Makan je lah phone tu. Even makan pun, kau duk scrolling. Dengan meja yang penuh barang kitaorang. Sempat lagi nak capai phone tu.

Lepastu pandai pula cakap kitaorang anti-social. Cakap dengan cermin ke? Hmmm.

Berbalik pasal tweet tu. Bila aku RT kang, ada yang terasa. Okay bye guys.

You Might Also Like

1 comments:

Nurul Afifah said...

Haha boleh pulak cakap org lain anti social.