Salam Aidilfitri.

13:52,0 Comments

Image result for eid tumblr
Happy Eidulfitr to all Muslims.
Hai readers!
Dah lama dah nak buat entry raya tapi aku pergi tangguhkan. kahkah. Masih belum terlambat lagi kan nak ucapkan Selamat Hari Raya. Selamat Hari Raya tauuu!  Aku tak ada kampung jadi raya dekat-dekat je. Bunyi macam sedihkan? hahhaah. Manalah tahu nanti dapat jodoh yang ada kampung ke kan? Amboi jauh berangan oh. Kahkah. Aku biasa balik beraya dekat Puchong. Dengar 2,3 lagu raya dah sampai. Macam tergantung je. haha. Oh ya lupa nak cakap. Aku minta maaf jika aku ada salah lagi-lagi apa yang aku tulis dalam blog ni. Mianhae. :)

Sekarang ni cepat masa berjalan. Tup tup dah bulan 7. Can't wait for August. Aku nak sambung belajar lagi. yeayyyyyyyyyyyyy. Bye,

Jap, korang perasan tak blogskin dah tak boleh buka? Kenapa? Baru nak usha blogskin yang lawa-lawa. Kiciwa ah. haha,

You Might Also Like

0 comments: