Lost memories

17:22,2 Comments

Image result for flower tumblr
Psycho ni bukan kiranya masa pun. 
Ayat macam seram kan. Tu bukan tujuan aku nak korek kisah psycho tak guna tu. Kejap je masa dah nak bulan 8 oi. Aku rasa baru macam baru hidup je. K. Aku baru je delete insta lama. Sendunya. Hmm. Ada sebab kot aku delete. Insta tu macam dah tak selamat bagi aku. Gara-gara psycho lah kan. Now, aku buat ig baru. Nak promote lah juga kan. Followlah. hahahahha. @maisarahmusa. Kalau tak nak tak apa. Takpelah followers hilang. Jangan orang tak berguna tu (psycho) follow sudah.

Agak sayanglah nak delete. Aku buat ig tu masa form 3. Tapi tulah makhluk tak guna tu stalk aku gila-gila. Geram pula aku. Even kau block pun orang tak guna tu, dia still dalam ig kau tapi bahagian blocked acc lah. Aku rimas juga. Better buat baru dan sucikan ig aku tu dari dajjal-dajjal sekalian. Aku nak cakap terima kasih kepada follower yang dulu setia menjadi follower aku. hahahaha. *acah hot*Adoiyaii. Bila dah buat ig baru, barulah rasa tidak tergugat lagi. Lagipun ramai aku tak kenal followers dulu, sebab tu aku buat ig baru. Ada juga yang tanya kenapa aku buat ig baru. Thank you for your concerning.

The reason why I made another acc, aku dah terfollow lectures aku. hahaha. Nak unfollow dorang serba salah. Tulah aku follow dorang tak fikir dua kali. hahaha. Bila dah follow rasa menyesal lah juga. Tak sangka mereka juga adalah stalker yang aktif. Aku unfollow sorang lecture ni. Dia ajar lab kimia masa sem 2. Aku baru unfollow dia sehari. Aku tak tahu lah macam mana dia boleh detected aku. Esok tu dia terus request follow dekat aku.

Menakutkan duh. Tu yang aku macam, buat ig baru terus lah. hahahha.


Aku excited nak tunggu result upu yang bakal keluar tak lama lagi. Hooray. Doakan aku dapat sambung degree. Hiuhiu.

Boleh tolong minta tolong tak? Jom ber-traveloka dengan klik ni HERE

You Might Also Like

2 comments:

munirah :) said...

Kannnnn tak suka kalau ada lecturer kuat stalking. Kalau stalk senyap2 takpelah juga, ni orang yg distalk tu diberitahunya pula omgggg whyyyy

goodluck for result upu :) semoga dpt apa yg nak