Breathe

23:13,3 Comments

Image result for wind tumblr
Bukan kejam tapi annoying lah.
 Hi, Nak buat entry ni dah lama terpendam tapi macam tak patut aku nak cerita. Ada aku kisah ke. Jom baca. Recently, aku dah kemaskini followers yang dah tak hidup tu dekat twitter. MashaAllah, ramai betul tak aktif, maka aku pun membuang mereka. Lagipun aku nak jadikan twitter aku more to personal. Yela, suka hati lah twitter aku kan.

Jadi maaflah saya unfollow kalian. Lagipun aku rasa semak lah TL penuh dengan retweet entah apa-apa. Lagi satu, aku tak suka apa yang aku RT, dia nak RT juga. Kalau satu takpelah,semua kau nak. Buat semak notification lah awak. Nak naikkan jumlah tweet ke? kahkah. Cubalah usaha cari tweet lain ke kan. Rajinkan diri buat research tu. Hahahha amenda duh aku ni.

 Untuk manusia yang munafik busybody tu, aku dah hapuskan daripada follow aku. Oh yeahh. Kalau kau perasan aku dah tak ada dalam followers tu bertenanglah ya. Jangan acah-acah terkejut tau. Tak mahu. Aku tak menghantui dah twitter kau. Dah boleh pergi aman twitter kau tu. Bila dah kurangkan "followers", rasa tenang jiwa. serius tak tipu. kahkahkah

Dekat fb, aku tengok dekat TL, ada hamba Allah ni share orang thailand tengah makan dekat restoran. Aku rasa marah sangat. Nak tahu kenapa? Orang yang rakam tu ingat kelakar lah dia rakam video tu sebab rupa perempuan tu. I didn't see anything funny about that girl. Kesian wehh, dah muka dia macam tu nak buat macam mana. Biarlah dia tak ada gigi ke nak pakai lipstick pink menyala ke. Benda tu pun nak jadikan joke. Apabila manusia mengejar likes daripada apa yang sepatutnya.


You Might Also Like

3 comments:

mamapp said...

Mama pun mengeluarkan aje kalau Ada post ttg keaiban org. X baik Di hebahkan mcm tu

mamapp said...

Ops mengelak.. Taupo lak

Beeha Azman said...

I pun ada org yg mcm tu jugak kat twitter. Apa I tweet or like, semua dia nak liked. Kadang rasa annoyed je sebab noti asyik nama dia je yg naik.