JMC

Attention

23:19,0 Comments

Image result for sunset tumblr
Kalau nak bagi, bagi betul-betul.
 Hi.
Sebenarnya tak baik bila buat orang tertunggu walaupun sekeping kad raya. Ya tu dia. Nak cakap pasal kad raya.Bukan kad raya je tau. Ada lagi baju kelas. Kawan kolej ah acah minta alamat geng dia sebab nak bagi kad raya before seminggu habis puasa. Aku bagi lah alamat personally. Happylah kan fikir ada kawan jauh nak bagi kad raya. Sampai sekarang, haram. Dah habis rayalah kak. Cerita dalam group nak gempak je. Mungkin korang cakap alah kad raya je pun. Dia ni agak rapat jugalah dengan aku masa dekat kolej dulu. Masa kolej je lah. Lagipun aku nak anggap apa lagi dia sebagai kawan sementara tu. Masa aku dengan kawan lain ada problem, kau lari cari kawan lain. Then, masa nak terus-terang babitkan aku yang tak bersalah bila korang bergaduh. Cubalah kau tanya kawan kau yang kau tak berapa nak baik tu siapa yang cuba untuk pulihkan persahabatan kita ni. Aku bukan nak riak ke apa tapi jangan tolak aku dekat tepi bila korang dah berbaik. Bila ada problem baru nak cari aku. Sakit tahu hati ini.

Korang tahu masa dorang ni bergaduh, apa dorang cakap dekat aku? ; "Kawan kau lah tu." ,"Sahabat kau lah tu." Wtfff, buruk duh perangai korang. Bila dah berbaik,tak sedar diri. Aku pun pekakkan je la telinga and counting days bila matriks nak habis before final.


Bila dah baik campak aku. Oh come on, now dah 2017. Untuk kawan aku yang pindah ganu tu, I'm not telling you, everything. Memang lah kau kata feel free to say anything tapi aku tak letak hundred percent kepercayaan dekat orang lain. Sebab kita tak tahu masa akan datang.  Walauapapun, aku still keep kau dalam twitter aku. Masa dekat kolej kau lah yang bagi aku semangat daripada orang yang nak hancurkan aku tu. Thanks again.


Masa study week tu, dorang sempatlah ajak aku berbalas surat before habis matriks. Kacau daun je. Aku pergilah memalam tu tulislah apa-apa dalam kertas tu untuk nak dibuat "kenangan". Sebenarnya, apa yang aku tulis tu bukanlah dari hati aku ni. Aku tulis sekadar macam tu je. Kalau dorang ingat tu adalah ikhlas punya apa yang aku tulis. Dorang tersilap besar. kihkih. Btw, surat yang dorang bagi aku tu, aku campak mana entah. Kahkah. Maaf sebab tak menghargai.


Pasal baju kelas tu lain ceritanya. Katanya kawan yang handle pasal baju kelas kitaorang kena tipu twice. Mana lah tak sakit hati, baru bagitahu. Then, bagitahu dekat yang kitaorang yang "geng-persahabatan-dulu". She supposed to bagitahu lah satu kelas. Yang lain masih tak tahu. Hmm. Dia expect kitaorang ke nak bagitahu dalam group kelas? Benda betul, kenalah inform awal-awal kan. Bukannya mendiamkan diri sampai orang dah tertanya-tanya. *facepalm* sampai sekarang belum dapat. Bertenanglah wahai hati.

You Might Also Like

0 comments: