Mereput

18:38 Maisarah Mimo 0 Comments

Image result for star tumblr
Just wishing to look the stars are glimmering during the night.
20 Jun merupakan tarikh keramat untuk result pspm II keluar. wahahaha can't wait hasilnya. Cepatlah, aku dah tak nak tunggu lama-lama. Nak sambung belajar cepat. Kahkah. Walaupun hidup sebagai student, stres macam-macam. Aku suka lagi belajar. *flip hair* Aku duduk rumah je semenatara cuti. Tolong mak. Yela bakal menantu kepada mak mertua. hahahahahahha maaf. abaikan kata-kata tu.

Aku tengah tunggu baju kelas matriks untuk diposkan ke rumah aku. Berjanggut jugalah tunggu baju kelas. Hampir sebulan selepas habis matriks. Lagi satu aku tengah tunggu kad raya yang piya post. Excited jugalah. Zaman aku mana ada nak post post kad raya. Semua wish guna phone lagi nyata.

Cerita pasal baju kelas kan, kawan aku ada minta alamat. Dengan tenangnya aku dah bagi alamat aku secara personal dekat dia lah. Ada manusia ni(classmate aku) terlalu baik sangat nak hantar alamat orang lain termasuk aku dekat dalam group. Classmate aku tu budak lelaki. Takpun bekas ketua kelas masa sem 1. Aku tak tahu dia ni apa masalahnya. Kau hantar alamat kau dah lah hanat. Kan dah mencarut. Maaf. Aku tahulah urusan aku nak hantar alamat aku. Aku ada cerita kan kisah dia. Pandai-pandailah korang cari dalam blog aku ni. Manusia yang bodohkan kitaorang sebab dia dapat 4flat tu.

Dah nak habis matriks, baru kau nak beramah mesra? Jagalah hal kau tu. Dia dapat alamat kitaorang semua tu sebab masa tu nak exam sem 1. Then, lecturer bagitahu ada salah maklumat. Aku pun tak tahu tang mana salah. Semua kena pulangkan balik slip tu tapi orang tak bertanggungjawab ni pergi simpan kitaorang punya slip. Lepastu dengan baik hati nak snap alamat kitaorang bagai dan hantar dekat group beberapa hari yang lalu. Dah lah dalam slip tu ada no ic.

Kalau kau guna ic aku untuk check aku punya result. Aku haramkan. kahkah. Aku nak pesan dekat kau, move on je lah dengan matriks ni. Buat sakit hati orang pandai. Dahlah sememeh. Tahu sememeh ni apa? Kuat menangis. Masa hari terakhir nak balik tu, dia melalak dekat dataran. Aku macam pergi balik ah. Buat drama dekat sini pula. Mereka yang moonafik buat drama depan aku. Dah nak habis matriks. Happy ahhh. Apa lagi nak berselindung. -..-

Aku cuma sedih tak jumpa praktikum masa asimilasi bukannya yang dah dirombak. Jangan peliklah aku tak layan pun korang memekak apa pun dalam group tu dan unfollow korang *gelak syaiton*

hahahah

Masa nak selfie dengan group aku, dia pun menyibuk. Tunggu kau nak blah dari dataran tu sampai pukul 5 lebih. tahu takkkk. Nak elak dia daripada join kitaorang selfie sebab dia bukan group SEVEN. lol

Aku post gambar group SEVEN aku then yann komen "cakaplah rindu". Tetiba penyemak ni komen berjela-jela dekat gambar aku dengan berkata, "kau ingat aku sorang je tak boleh move on, sekurang-kurangnya nak tunggu SEBULAN baru nak move on..".

Aku baca komen tu terus aku archive post tu. Sejak bila aku sama dengan kau susah nak move on. Nyampahnyalah. Esok tu aku terus unfollow dia. agagaga kalau dia perasan pun aku tak kisah.

0 comments: