Alumni of Johor Matriculation College.

18:58,0 Comments

Image result for memories tumblr

Assalamualaikum dan hai blogger!
Setelah beberapa minggu atau bulan meninggalkan dunia blog. Rindunya. Aku nak bagitahu yang sesi matriks. Alhamdulilah aku survived!!! Since korang tahu, ramai kata matriks ini, itulah dan macam-macam lagi. Tapi semua benda tu aku letak tepi dulu. Aku cabar diri aku untuk masuk matriks walaupun ada yang suggest suruh aku sambung dip. My instinct chose matriculation to further my studies. Tak rasa menyesal pun. Dah sehari dah aku tinggalkan matriks. Agak sedih lah juga even ada pahitnya dekat situ. Still banyak manis lagi di KMJ. Before that, I wanna say congratulations to all spm leavers 2016 got matriculation offered! Bukan senang nak masuk tu. Anyway all the best lah, walau apa pun pilihan korang, perhaps it will be the best! Sayu juga bila sehari sebelum balik ada exam Bio tapi roommate dah balik sebab dia ambil sampai paper Physics. Jadi dia bolehlah balik awal tapi ada je sekali balik dengan modul satu saja nak lepak. hahah terserahlah. Dah nak habis matriks dah pun. Memang kau malam tu rasa sayu gila dia dah balik. Last paper syndrome wehhhhh :') Nak study macam tak boleh tengok kurang sorang. Lain gila rasa but I have to focus study. Act, aku banyak tak cover lagi oi chapter. hahahha masa tu baca mana yang mampu je. Alhamdulilah, yang keluar tu adalah yang aku baca. Kalau korang ada apa-apa nak tanya pasal matriks ke, bolehlah contact saya FB : Maisarah Musa and ig, maisarahmusa . Nanti kalau ada masa, nanti aku share experienced dekat matriks okay? 

You Might Also Like

0 comments: