Story in JMC P4

11:38,0 Comments

 Image result for HORSE tumblr
Ketangkasan berlari mengejar impian.
Sambung Part 3, korang boleh baca dan cari dekat menu tab "Life in Matriculation"
Malas nak letak link. keh keh. Pasal bola tampar tu, aku rasa aku memang nak nangis je sebab aku tak mampu nak serve. LOL. Akhirnya aku teruskan latihan tu sampai berjaya. Alhamdulilah. Walaupun lawan game bukanlah aku idola. Mun yang jadi idola sebab dia yang banyak menyumbang dalam serve. Haih tapi aku nak juga boleh serve masa perlawanan. Mungkin panik menguasai diri kot. haha. Dah lupakan, semua tu menjadi kenangan. Teringat lagi petang-petang sanggup turun padang sebab nak berlatih. Rindu korang walaupun kadang-kadang korang annoying. Ingat lagi, gelanggang full. Sedih gila kitaorang dah semangat nak training. Memandangkan dah tak ada court, maka kitaorang berlatih dekat tempat main bola. Bayangkan ada jaringlah dekat tengah-tengah tu. Sampai macam tu sekali. hahahah. Lawak duhhhhh dah lah dorang panggil aku pemalas. Bila bola datan jatuh, aku tengok je bukan nak ambil >_< Maklumlah itu bukan masalah saya. hahahah. Kalau nak diceritakan, memang banyak sangat benda nak cerita. Suka-duka yang aku alami. Kalau cerita yang pahit-pahit, kang makin terbakor pulak aku. Aku just cerita yang happy je tau.

Aku demam teruk sebenarnya, so tak larat nak taip panjang-panjang. Nanti gwe sambung ya kalian.

You Might Also Like

0 comments: