He knows the best!

21:45,1 Comments

Jangan bagi tanda soal apabila Allah sudah bagi noktah.







Hi kawan-kawan.
Bagi batch 98, aku nak cakap tahniah bagi sesiapa yang dapat tawaran masuk u. Yang tak dapat, jangan bersedih atau kecundang. Boleh buat rayuan untuk second intake. Mungkin Allah ada perancangan yang lebih baik untuk korang. Sedih pula cerita Jangan Pergi ni dekat tv9, kesian dekat syawal sebab sakit. Alhamdulilah aku dapat tawaran masuk Uitm Jengka, civil engineering course dan matrik KMJ; dkt Johor. Sebenarnya, aku tak jangka pun dapat civil engineering tapi aku terpaksa tolaklah kos tu. :( aku pilih jalan untuk ke matriks. Yes, aku tahu, matrik tough, In Sha Allah, aku akan berusaha. hihik. Sedih tu adalah sikit, sebab aku expected dip sains ke atau asasi sains, radiograpfi. Aku memang lebih suka kepada sains. haha. Memang ramai cakap, matrik susah lah apa lah ni lah. Belum masuk belum tahu. hehe. Masa ada kos interview untuk setiap kos yang bertanda #, aku tak dapat untuk tawaran bagi kos senibina uitm. Hmm tapi aku dah move on. haha yela tu. Cita-cita yang diidamkan tu dari kecil tu. Haha Mungkin bukan terbaik untuk aku. Walau apapun, all the best for classmate; bestarian. 

Share lah, korang dapat mana :)

You Might Also Like

1 comments:

Tahniah sebab dapat melanjutkan pelajaran!