Bye Bestarian

11:58,6 Comments





Hi kawan-kawan.
Semua orang dah nak belajar dah. huhu. Rasa sedih jap. Bestarian jangan lupakan aku bila korang dah mula belajar. Terutama kawan semeja, Ratna. Untung oh dia dapat belajar dengan kawan dia masa dari tadika. Siapa tak terharu kan dapat berjumpa balik dengan kawan rapat dia yang dulu. Dia cakap dia tak dapat ipg dengan kawan dia, matrik pun tempat lain-lain. Tetiba uni pula sama. Terharu jap. Goodluck kawan semeja :') Aku terpaksa delete post sebelum tu. hehe tak tahulah kenapa. Aku tak nak publish entry tu nanti kesian dekat orang lain. Siapa yang dah baca entry tu, hahah lupakan je la. Tak kisah lah belajar mana-mana pun. Yang penting kita nak kejayaan. Cewahh nenek kalau berkata-kata. Rasa sedih sebab tak dapat architecture. Ah sudah, siapa yang letak bawang ni. Tak apa, aku struggle nanti semasa di matriks.  

Alhamdulilah selesai pun urusan pengesahan. Boleh pula terserempak dengan Maisaratul. Wei, masa tadi lah nak terjumpa. Padahal masa ambil result tak jumpa pun sampai lah masa nak buat pengesahan sekolah. Aku pergi dengan kawan aku nak buat pengesahan tapi dia tak buat sebab banyak maklumat belum isi. Lepas ni pergi sorang-sorg. Datang buat teman tadi. hahah Tak dalah datang kosong je, cikgu ada cakap lah rupanya salinan semua tak payah nak buat pengesahan. Aku pun macam K, Tak pelah, biar jela cop. Mudah sikit urusan, kalau pihak matrik sana minta ke. Yang penting dah ada. Cerita ni macam tak ada kaitan dengan tajuk. LOL. Rasa sedih lah dapat tengok kawan-kawan masuk u. haha, taklah sedih sangat. Aku tak masuk u ada sebab-sebab tertentu. lolz

Ada classmate ni tak suka dengan apa yang dia dapat. Jangan lah tak suka, bersyukurlah. Ramai lagi dekat luar sana tak dapat. Mesti salah seorang yang tak dapat dekat luar sana nak sangat apa kos yang kita dapat. :)

You Might Also Like

6 comments:

Farrah Nadia said...

buat betul betul kat matrik, nanti sambung degree mai pulak jadi senior dorang taw :D

Fafa Kyraa said...

Samalah. Sedih jugak nak tinggal kawan kawan. T.T

nurul rasya said...

good luck in your studies! it might be sad to leave your high school friends but I am sure that you will a lot of new people at matric

@Farrah Nadia In Sha Allah, thanks ya sis farrah :)

@Fafa Kyraa kann :D

@nurul rasya Thank youuuuu.