Farvel

16:55 Maisarah Mimo 2 Comments

Masa hujan seronok minum secawan kopi sambil membaca buku dan perhatikan awak. hahahahhaha duh

Hey blogger!
Lamanya kita tak berhooray horray dekat blog ni. Padahal belum habis edit lagi. Tak tahulah nak tukar apa  mungkin biarkan macam ni jela. Alhamdulilah, aku dapat tawaran matriks. hehe. Happynyaaa! Mungkin ni last kot buka blog, lepas ni dah busy lahh. Hmm :( lek lek, bila ada masa nanti, aku buat entry baru lah. Lebih menarik. hahaha. Ada tak sesiapa tahu macam mana nak delete wechat? Aku dah serabut dengan 3 wechat. Tigaaaa weiiii. Aku pun tak tahu kenapa aku pergi buat sampai tiga. Masa buat pun, masa sekolah dulu. Aku memang nak deactive semua pun. Macam dah malas nak on. Mungkin dah terlalu lama menggunakan apps tu. hahaha. Farvel tu bye maksudnya.

Dalam minggu lepas, orang gila tu add aku dan buat fb lain. Eh fikir aku tak tahulah tu. Rasa tak selamat dan nak buang fb juga. Rasa selamat sikit bila ada blocked button. :( ni semua sebab kau tak guna. hahahah. Okaylah semua, ada hari nanti aku buatlah cerita baru.

2 comments:

Awak...klu sudi join giveaway ni...
http://hanismasturina.blogspot.my/2016/04/mini-giveaway-by-hanis-masturina.html

tahniah..study leklok