Senyapkan diri.

11:44 Maisarah Mimo 6 Comments

Perasaan yang tidak dapat diduga.
Hey blogger.
Hai semua, aku menghilangkan diri setelah berjumpa sesuatu. Apa sesuatu tu? hahaha. Nanti aku cerita. Boleh tak korang klik gambar bawah ni. Terima kasih hihi :D


Aku dah jadi semakin gila dengan satu application ni. hahhah iaitu design room. Seronok pulak decorate sana sini. Yela, dulu masa baru ada internet, main decorate game yang jenis kuno punya. No 3d, no 360 darjah panorama. Lolz. 360 darjah panorama tu kena ada kredit. hekkk maaflah takde kredit. 3d pun okay dah. Maaflah aku ketinggalan. haha. Tahu tak, agak frust bila kau dah edit room tu cantik-cantik. Tertekan delete. Satu room tu hilang. Oh my goddd ! Terus tertekan perasaan. hahah
Adik aku ni bisinglah menyanyi "Takkan kumampu, takkan bisa...".  Suruh diam, aku pulak yang kena marah. haha








Tu lah maksud aku "sesuatu" tu. Aku tengah bergumbira edit sana sini. Bye semua :*


6 comments:

Happu tuesday... hehe

wah macam best jakkk

@Izzati Amira yup yup bestt !

§ ✿ said... [Reply]

Wuu bestnyaa~~! singgah kjp and click gmbar tu heheheeee

uishh..macam best je..menarik!

awak suka laki kaya tk? mata duitan or kepentingan masa depan? jom komen di blog sya!

amboii kemain :) hehe