Segmen Sesi Mengenali Ahli Blogger 2016.

21:15 Maisarah Mimo 8 Comments

Jom join. Klik banner.

  •  Buat satu entri " Sesi Mengenali Ahli Blogger " dan impian anda terhadap blog anda.
  • Buat biodata anda sikit dalam entri tersebut.
  • Ajak ahli blogger lain untuk join.
  • Dalam entri mesti diisi nombor telefon * ikut pada diri nak letak atau tidak*, laman sosial yang korang ada ( Instagram , Twitter dan Facebook )

( Nombor telefon email pada aku pun boleh , mana tahu group whatsApp nanti ditubuhkan )


1. Hi marilah berkenalan dengan saya. Impian saya dalam blog ni bukan nak followers yang banyak. Oh tidak ya. Impian dalam blog hanya mahu berkongsi kisah pengalaman hidup dan minat terhadap blog juga merupakan salah faktor untuk terus berblogging. hehe. Saya berblog pun sebab nak kenal dengan blogger yang lain sambil baca entry mereka yang menarik dan dapat dikongsikan dengan orang lain justeru dapat mengeratkan silaturrahim. Sejak berblog pada tahun 2010.

2. Baiklah, namaku diberi Maisarah Binti Musa. Agak ringkas tetapi mudah untuk dipanggil dan mempunyai makna yang baik. haha. Nak tahu makna nama Maisarah? Maisarah bermaksud kekayaan dan kesenangan. Hoho. Jadi panggilah nama penuh ya. kihkih. Anak sulung daripada 5 orang adik-beradik. Seorang kakak yang dah tua pada 2 Jan. Dah masuk 18 tahun. Seorang kidal juga. hahaha. Saya memang suka melukis. haha

3. Saya mengajak mereka untuk berkenalan juga :
  sis qilah 
  sis fadh
 sis scya
  tomo

4. Ig; maisarahmusa / maisarahmimo
    No? nanti saya emel. hihi


8 comments:

Heeee, thank you tag! ^^

dari segmen yg sama

nice to knowing you :D singgah dari segmen sama... :D

insyaALLAH nanti scya buat ye.
selamat berkenalan ^_^

jika tak keberatan, emailkan no wassp. tq ^_^

Selamat berkenalan dik Maisarah :)

Hai.. salam perkenalan...

wah since 2010, lama tu, keep on blogging! <3