Minho

11:43,2 Comments

Ki Hong Lee <3
Hey blogger.
Salam Jumaat. Hari ni terlintas nak cakap pasal maze runner. kehkeh. Watak siapa yang korang minat ? Aku minat Ki hong lee a.k.a minho. Walaupun dia bukan watak utama. haha. Dia kacak wuuu. hahahah. tapi ramai yang minat siapa tu alah lupa nama dia. Jap nak google. Newt ! tu diaaaa. Ramai minat dia sebab dia comel kan ? Ya aku pun rasa dia cute miut. XD

KHL sentiasa jaga rambut duh. hahaah, lari mana mana, rambut dia macam tu je XD XD


Dalam banyak-banyak part, aku rasa part ni paling gila. Nasib sempat lari. haha.


hui, aku fikir dia ni KHL. okay bukan rupanya. >_< 

You Might Also Like

2 comments:

Saf. said...

Kannnn Ki Hong Lee <3 Sy pun minat juga Newt tapi Newt ni bagi saya boleh kata crush tapi kalau Minho ni boleh dikatakan ideal boyfriend #cehhh xD

@Saf. Hahah, you're right :D