Jeng jeng jeng

23:42,2 Comments

Aku harap aku ada almari "Narnia" ni. hahaha. Bila nak menyorok je, keluar-keluar dekat tempat salji. Wahhh.




Hey blogger.
Rindunya zaman tengok narnia. Lagi lagi sedih dekat Mr. Tumnus. Aku tak tahu pulak dia tu pelakon dalam x-men. Kalau tak silaplah. Sebenarnya aku dah lama bercadang nak post sesuatu. hahahah biarlah rahsia tapi aku ada cakap dekat entry lain. LOL. tapi aku tak ingatlah entry mana.
Hasil seni yang aku buat. hahahah tu je. erk







Aku rindu dekat George. George tu si tulang-belulang,kawan kitaorg dlm makmal bio. huhuk >_< 
Sesiapa tahu tak macam mana nak adjust saiz gambar ni. Bila post je, semua gambar besar gedabak. omggggggg T.T

You Might Also Like

2 comments:

Kim Chaa said...

Perrgghhh lawanya lukis .. daebak ! Alangkah bahagianya ada almari narnia

Salam kenal ^^ http://kimchaa.blogspot.my

@Kim Chaa Hihihi, thank youuu. Salam kenal juga :D