Decoration Part 2

00:36 Maisarah Mimo 2 Comments

Malam-malam buta nak kokokrunch.
Hey blogger.
Lama tak post entry. kui kui. Meriah betul group Blogger Family. Hihi. Tadi ada orang balas komen aku dalam spanish. Hahah mesti dia ingat aku orang Spain. Lol. Okay, aku gigihkan diri untuk siapkan beberapa rooms. Agak jealous oh ramai yang 'pro'. Aku rasa macam krik krik je duh. Tapi ada contest ni tentang Bachelor Pad. Aku pun tak berapa faham konsep apa yang dia nak. Lama-lama tu aku faham lah jugak. Macam lebih kurang Masculine gitu. Tengok dululah aku nak hantar ke tak nak :P Lagipun due date lama lagi. Jom tengok dekorasiku yang tak berapa sangat.



 Hahahaha tengoklah apa dah jadi dengan konsep masculine aku. Tapi aku rasa simple sangatlah, esok ubah balik lah. Aku dah mengantuk. Selamat malam semua.

Yang padang hijau tu tetiba inspirasi datang dari magik. LOL.


2 comments:

Najwa H said... [Reply]

wah... rajinnye...
mmg minat interior design ye..

@Najwa H Mula-mula tak tau tapi bila dah cuba decorate sana sini, rasa suka pulak. haha