25 THINGS THAT MAKE ME HAPPY

00:46 Maisarah Mimo 3 Comments


The Rules.
Create a new post + insert the theme picture above.
List 25 things that make you happy most of the time (it can be any language that you want)
Mention the blog that have tagged you (of course it can be more than a blog)
Tag at least other 5 bloggers & make sure they know they've been tagged!
You might also share your favourite quote of the week! (if none, then it's okay)

Terima kasih kepada Farahiz sebab tag Maisarah. Yeah boleh aku senaraikan. haha 25 tu banyak tu.
1. Merantau ke seluruh negara itu adalah impian aku sejak kecil lagi. Nak pergi London. Nak merasa semua musim dan nak cakap bahasa rusia, sepanyol dengan mereka. lol

2. Suka aktiviti yang ekstrem macam mendaki gunung. tapi belum lagi mendaki.
3. Dengar cikgu cerita yang kelakar-kelakar. Serius aku rindu dengan cikgu. Takpe, masa amik result,boleh lah kita berjumpa. Insha Allah :D
4. Melukis. Bila aku melukis, aku rasa gembira sebab mungkin hasil seni tu memuaskan hati aku. haha. Tetiba nak melukis pulak.
5. Rasa gembira lepas kenakan orang. Hahaha jahatnya. tapi tak gembiranya aku dibahan dengan el. *wei aku dengar sesuatu dekat depan* takut. hahah pengaruh post sebelum tadi.
6. Rasa gembira bila tengok family gembira, ketawa. :'D
7. Dapat tengok Larva pun buat aku happy. Hahaha benda kuning tu aku rasa nak tumbuk je :D
8. Apabila makanan dah siap, lagilah gembira. perut pun gembira. LOL
9. Rasa gembira bila takde siapa kacau aku.
10. Masa f4, Zharif selalu buat lawak dekat kelas. Aku  gembira jugak lah sebab masa tu aku rasa hampa sangat terpisah dengan kawan tapi kawan lain yang aku tak kenal pun okay je, not bad.
11. Wifi laju. Mestilah semua suka kan ? Takpayah asyik berputar je loading tu.
12. Salam dengan bestfriend,classmate (girls), rasa happy je.
13. Baca novel
14. Tengok annoying orange yang banyak mulut tu :D
15. Masa f3, ada tukar-tukar hadiah, kebetulan crush dulu dapat hadiah aku. Berbunganya hati pada waktu tu je.
16. Dapat keputusan cemerlang dlm spm. Tinggal beberapa hari je.
17. Dapat berkenalan dengan blogger baru, kawan baru.
18. Masakan mak yang sentiasa membuat aku happyyyyyyyyyyyyyy.
19. Tengok baby yang comel dekat youtube tu.
20. Tengok fav movie.
21. Aku happy tengok orang selamatkan haiwan.
22. Aku gembira bila aku buat mereka gembira.
23. Bila bilik bersih.
24. Dapat jumpa kawan yang dah berpisah selama 11 tahun.
25. Jumpa kawan-kawan


Tag : DIA DIA DIA DIA DIA
Nampak tak jawapan tu makin lama makin pendek. Sampai aku tak tahu apa yang aku gembira. haha Tadi cakap nak tidurkan? hahaha. okaylah bai semua. good night.


Favourite quote : "Kita ini ibarat pelayar yang dahagakan air" 

3 comments:

annoying orange?
deme tu very annoying lah haha

wah pandai melukis, kreatif ni ^_^

@Scya Lollita hahah memang sgt annoying. Eh, tak kreatif mana pun. hihik >_<

Thank you tag! Hahaha kita seumur seppp sikit haha. InshaaAllah will be update :)