Terpisah

15:44 Maisarah Mimo 0 Comments

Lama.
Hey blogger.
Yeayyy tenet dah laju. hahaha. Setelah sekian lama aku dah berpisah dengan bestfriend aku masa sekolah rendah. T.T Nama dia Aisyah. Yela memang rindu kot, aku pun pindah sini cepat jadi tak sempat nak ucapkan selamat tinggal. haha. Aku ingat lagi, aku pindah sini nak masuk darjah 3. Sepatutnya darjah 3 aku dilantik menjadi pengawas perpustakaan. Bangga oi masa tu. hahaha. Aku dah siap bayar tau 8 ringgit untuk tie. hahaha. Sanggup guna duit sendiri sebab semangat sangat nak jadi pengawas. hahaha. Tetiba ingatkan pindah tahun lain, rupanya masa aku darjah 2 jugak pindah. Hmm sedih ya amat. Baru nak bermanja dengan sekolah lama dah kena pindah. haha. Dah 11 tahun terpisah, tak de contact semuanya.

Masa tu terdetiklah nak cari kawan dari sekolah lama, ramai jugklah aku add dan ramai accept. Aku ada tanya sorg budak ni masih kenal ke aku. Dia cakap tak wei. Erk. Erk. pelik, dulu rapat lepastu tak kenal. Pura-pura tak kenal lah tu. haha. Tapi aku memang tak teringat pun nak add si Aisyah ni. Masa tahun 2015, hati terdetik nak cari fb dia, jumpa pulak. Yessssssssssssss! Keriangan aku. Dia masih ingat aku lagi. Aisyah kalau kita tak pindah, mesti kita dah jadi pengawas sesama. hahaha. Gelak macam gila-gila. Aisyah tu suka buat lawak kau tahu dengan gila-gila dia. hahaha i miss you <3 <3 <3 Nampaknya aku kempunan nak jadi pengawas. hahahah.

Pasal tie tu, aku dulu sekolah sama dengan sepupu aku. Sebenarnya aku tak suka tau sepupu dengan sepupu sama sekolah. sibuk je. pergila sekolah lain. hahahaha. Sepupu ada cakap, cikgu sebut nama aku nak bagi tie, aku rasa sedih pulak dia cerita. hahaha nak jadi pengawas tak kesampaian. hahaha. Selamat tinggal tie. hahaha. dah dah kang emosi pulak.

0 comments: