Kempunan

22:55,2 Comments

Tampar aku sikit.
Hey blogger.
Aku dah kempunan dengan satu lagu ni. huaaaaa :'( Tak jumpa-jumpa oh lagunya sejak dari 2012. Lagu tu pun aku tak tahu siapa penyanyinya. Apa yang aku tahu , lagu tu best macam ala ala emo gitu. Lagu tu aku tahu dari blog kawan aku. Aku tanya dia, dia pun tak ingat lagu apa yang dia letak. OMG !!! dah lama aku cari lagu tu tak jumpa. Sedih. hahaha. Sesiapa yang tahu, tu lagu apa. Berdasarkan apa yang aku ingat lirik tu tapi lebih kurang macam tu, yela dah lama kot.
Macam ni lirik dia lebih kurang.
 Just me and you // emotion // the world //back from you//
yang aku ingat penghujungnya 'youuuuuuuuuuuuuuuuuu'
lebih kurang mcm tu lah

Music tu mula-mula bunyinya dengan bunyi drum ketuk ketuk. hahahahhaha pls :"D aku tak rasa my chemical romance. Sebab semua aku dah dengar, tak ada pun.

You Might Also Like

2 comments:

kesiannya xigt lagu... i know how it feels....sabar tau, kita pon xdpt nk tolong...hahahaha :D

@Siti Aisya Ibrahim tu lahhh hmmm, yeay ada yg memahami :D :D hahaha