Jadilahsepertirashid

13:54,0 Comments

Image result for forest tumblr
Merantau.

Hey blogger.
Lama tak post 'sesuatu' haha. Aku rasa nak tergelak pun ada bila diorang buat acc 'jadilahsepertirashid'. Aku baru tahu pun semalam, itu pun sebab husna post gambar dekat group. Aku mengambil kesempatan untuk forward dkt group kelas. Kebetulan kelas aku ada nama rasyid. hahaha. Apa duh motif diorg buat acc tu? hahah. tu semua gambar tentang 'rashid'.
Ini rashid.
Rashid menonton Animal Planet.
Rashid tidak menonton drama melayu.
Rashid tidak terencat.
Rashid bijak.
Jadilah seperti Rashid.
hahahha. ada fakta di situ. Rasyid dalam kelas aku memang mana layan drama melayu dan suka binatang. Dia semua inggeris je. >_<
Dia selalu cakap arnab kesayangan peliharaannya lari dari rumah. hahahah mungkin dah dapat pakwe baru ? hahahah. kesian aku pulak tengok. Bukan seekor je, lebih dari seekor kot. Tabahlah wahai rasyid.

Disebabkan husna hantar 'jadilahsepertirashid', aku gigih mencari semua laman web berkaitan dengan 'jadilahsepertirashid'
 hahahaha.

Walaupun berbeza ejaan Rashid dan Rasyid(classmate) , bunyi tetap samakan ? hahaha maaf rasyid.
Lagi bagus kalau ada 'jadilahsepertidanial'. biar dia yang kena ! >_<

You Might Also Like

0 comments: