Lifelessssss

12:50 Maisarah Mimo 0 Comments



Hey bloggers.
Heee Lama duh tak berblogging. Aku pun dah lupa macam mana nak edit blog. hahaha. Gelaklah, aku cuba buat lawak ni. Hmm. Dah 15 hari aku tinggalkan sekolah. Sedih oh T.T Aku rindu gelak tawa Bestarian. Saya lindu sama lawak kalian. Sebelum Spm, wah macam-macam dah rancang nak buat itu,ini untuk memenuhkan 'masa lapang' kononnya. Tapi bila cutiiiiiiiiiiiiiiii? Omg saya mereput takpun mengembang dekat rumah. Hmmm tidak berjalan seperti yang dirancangkan. Jadi anak dara tulen je. hahahahha Cikgu saya rindu cikgu !!! Saya nak masuk balik tingkatan 5 tapi tak amik spm. hahah. Teringat kembali dalam group Kenangan 5B. Cikgu azian berkata "Bukan haritu semua dah hafal ke bab reproduction". XD XD XD XD. Saya tak pro lagi bab tu :P tapi memang ramai fokus bab tu keluar. Hm Hm Hm. Dah jangan ckp psl exam yg lepas. Adakah 15 hari terlalu awal untuk aku rindu akan mereka ? Tidak terlalu awal mungkin awal juga. Aku menghabiskan masa dengan baca novel the girl in the red coat. boleh tahan ceritanya.

30 Dis 2015,Dewan Gemilang
Setelah kertas 1 dan kertas 2 bagi kertas Biologi tamat. Hanya tunggu kertas 3 untuk menjawab Bio. Dan beberapa jam lagi kami akan meninggalkan zaman persekolahan. Wow, masa dalam rehat sekejap semua dah fikir rindu bagai bagai. huhuhu. Lagi lagi saat perpisahan. Hujan pulak masa tuh dengan angin sana sini. Balik sekolah tu dalam pukul 3.30 , kalau tk silap. Ya ampun aku ni pelupa betul, macam dah tinggalkan 10 tahun sekolah. Tunggu pengawas kutip kertas semua tuh. Dan pengawas pun berkata "Awak dah bebas...blablalbla" Yezzzz! Dan tabiat selfie tidak dilupakan. Hooo semua pergi dekat dataran dan menari-nari kegembiraan. -.- Tapi aku masih dalam kesedihan bercampur gembira sikit-sikit. hehe XD Agak sukar nak digambarkan. Paling penting aku orang paling lambat balik. Woah, tak tahu macam mana nak terangkan. Tapi sebelum tu dekat dataran, kitaorg selfie. Walaupun diorg tak ajak aku, tapi aku nak selfie jugk. Eh kisah walaupun tak dilawa? Kahkah. Selfie yang banyak bahagian. Mula-mula dengan kelas 5A dan 5C. Kelas aku semua dah balik. Tinggal beberapa di bus stop. 2 ketul je kot. lol. Bila dah selpi dengan mereka, aku join geng 5A. Aku tak menyangka, tak menduga, tak dijangka diorg menari dekat dataran perhimpunan. Aku macam "Lek guys" hahahahha. Najibah yang pendiam tu pun menari. Fuh nasib aku tak menari. Aku tak mampu nak menari. hahahaahah. Hanya mampu melihat bangunan sekolah. LOL. Daripada aku menari , lebih baik aku rakam diorg menari. Terima kasih sikit ya. Ni marah marah kucing aku tak join menari :P :P :P

Tak habis lagi adegan selfie. aduuhai penat nk taip. selfie dekat dinding yang berwarna-warna seperti tadika. Aww! tak puas hati lgi. Selfie dekat bonggol. hahahahah teruk bebenor. bawah pokok. Macam jauh sangat dengan sekolah -..- tapi aku takde lah se-over itu. Aku tengok je diorg. sampailah bus stop tu hanya gwe,ratna,arfah,mira,suzi,ma je. Cikgu Kamariah datang huhu dengan berkacaa mata hitam. Woaaaaaah masa tu semua macam "Cikguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!" Rindu sangat-sangat cikgu K. Sebulan je dintinggalkan. Cikgu tanya, "Kenapa tak balik lagi?". Aku pun berkata "Mak amik lambat" ppfft.Masa tu yang lain tak perasan aku dengan ratna berlambai-lambai tangan dekat cikgu. Bila cikgu parking depan bus stop, semua jerit macam kena histeria dapat jumpa cikgu. Paling tak le bla, diorg masuk dalam kereta cikgu. Hey cikgu tak ajak korg pun masuk keretanya. XD XD . Mulalah mereka meluahkan perasaan rindu tu. hahaha. Cikgu K pun join selfie dengan diorg.Bila semua dah balik, termasuk arfah, ma,mira,suzi. Tinggallah aku dengan ratna. Rumah Ratna tak jauh pun dari sekolah tu, lagipun dia naik motor. Dia lah yang temankan aku. Bukan dia sorg je. Kami bertemankan hujan. Daripada hujan berhenti, hujan lebat lepastu hujan renyai-renyai kembali lebat. haha. Lepastu ternampak ada seseorg jogging keliling sekolah. Rupa-rupanya ayah aliya suraya. Rajin betul. hehe.Tunggu,tunggu dan tunggu. 6.30 petang baru gwe balik. fuuuuh. Sekolahku ~T.T~
bye gais.

0 comments: