Lawatan tengok mayat part 3

23:32 Maisarah Mimo 2 Comments

Hey blogger.
Last part. Mai cakap nak share gambar enn ? Di bawah ni je la, yang dpt diletakkan dalam blog. Kahkah. Banyak kot tapi malas nk letak. Btw,aku nak nangis tahuuuu. sebab aku minta dekat junior gambar kitaorg dekat kameranya. Tak sangka dia dah terdelete sebab ingatkan takde orang nak mintk. Omg! T___T PART 1 PART 2






Nilah patung tu yang aku cakap amir tiru gaya patung ni. hahahaahahah kelakar lah


Abang- abang kacaks. hukhuk

Tu sekolah saya yang ceria dan penuh dengan warna-warni.


Nak pergi sekolah balik. T_T :P mana satu aku ? hahah

2 comments:

When I saw your post , I feel like I'm old already eventho I just 22 going to be 23 soon . Haha Damn it . Who's gonna blame this ? Baju sekolah ! yes you baju sekolah ! why did you make me so old . Waaa *Crying at the balcony for no reason . Hahaha . Well then I have this solutions seems I just realised just now .

Ok 1 , 2 , 1 , 2 , 3 , 4

Mr Taxi taxi taxi taxi , soto gushi gushi gushi " hey "supersonic hypertonic" hey . Haha . Nice post maisarah , it reminds me back to myself how selekeh I'm during my school day . :D haha

@Syamsid Dhuha hahaha :D :D