Kembali bersarang.

16:58 Maisarah Mimo 0 Comments

Image result for graduation tumblr
Wow,comelnya ! Ada ke yang nak buat kek seperti di atas untuk aku? HEWHEW
Hey blogger.
Rasanya aku tak makan kot kek tu. sebab terlalu sayang untuk menghancurkan hasil seni kek itu. Cehhhhh. Dan berangan pakai jubah kejayaan bersama topi petak. Awwww rasa nak terbang je dengan penyapu. Cakap pasal seni, aku nak melukis. tapi tapi tapi tenet seloooow. tak guna. marilah mereput dalam rumah. *tunjukgigiarnab* Best pulak rakan-rakanku pergi melancong. Hey Rasyid, jangan lupa ole-ole aku. kau dah janji ennnn? hahahah. saya yang kejam. Oh lupa nak cakap, dia pergi Jepun. Huhu. Peliklah tenet ni. Dah bayar pun still lambat. -..- peliknya setiap tarikh 28 baru laju gilaaaaaa. apa cerrrr. Aku rasa aku dah lari tajuk lah. Kembali bersarang ni ada kaitan dengan tenet. Yup ada kaitan. Jadi tak lari sangat. Bila tenet selooow, jadi blogku tidak dapat bermanja-manja dengan aku T.T Bye blog. Kutahu kaukan kembali busuk dan bersarang dan dipenuhi dengan belalang serta daun kering yang berterbangan. Oh yeaaay~ Macam mana aku nyanyi ? Seronok tak gaiiss ? *TAKSERONOK* . Baiklah beta bisa mengerti perasaan kalian. Teringat balik, sekolah aku katanya nak buat hari graduasi untuk kali pertama smasa sblm spm. tapi macam krik krik je. Alah baru nak acah-acah batch pertama ada hari graduasi. Hey dah siap berangan lagi pakai jubah kejayaan dengan topi petak. Namun, hancusss, punah. Erk. Takkan tahun adik aku kot (tahun depan) Jelesnyaaaa. Sekolah kitaorg dah tukar pengetua baru. hihi. Tahu korg tak tanya pun. Jap, masa amik result nanti, boleh ke merasa pakai topi petak? hahahahah dari tadi topi petak. teruk bebenor. bye

Image result for graduation tumblr
Apa maksud kau? Erk.

0 comments: