Bila kau lupa password.

13:03,1 Comments

Image result for shock tumblr
Erk. *muka blur*


Hey blogger.
Hampa duuuuh bila cbox buat hal. Opps bukan cbox buat hal tapi aku sendiri. haha. Cbox yang dulu dah lupa password. Ke jadah email pun tak ingat yang mana satu. Tu lah banyak sangat email. Ni bukan kali pertama oh lupa password. Cbox ni dah berapa kali berganti. Dulu pun macam tu. Nak nangis aku. Guys, jomlah penuhkan cbox saya yang krik krik tu. Pergh mrs. cameron ni terdesak pulak. haha Sedeeeeeh ;') Maklumlah, dulu nak letak nama cbox dengan nama yang susah dan pelik. Amik kau terus lupa. T.T Bye cbox lama dan aku merelakan kau pergi berambus dari hidupku yang terseksa ni. Sayang betullah, dah berlambak conversation dalam cbox tu. Erk. Erk. Pengajarannya, jangan buat macam apa yang aku buat. Hoho.

You Might Also Like

1 comments:

Niena Reen said...

Saya pun pernah jugak lupa password cbox. Memang haru jugak la. Nama cbox pon saya pernah lupa. >.< Jadinya apa2 account yang saya buat pon password sama je semua. Senang. Hehe...