Apa masalah kau ?

17:48 Maisarah Mimo 0 Comments

Pergilah kau. Shu shu


Hey blogger.
Tajuk macam garang en ? ya, ini dah melampau. Sebenarnya dah lama nak story-mory pasal ni. Ni haa ada sorg budak ni. Dahlah perasan kita suka dia. Euwwwwwwww ! pls ah. Janganlah ada sifat perasan ni. Sebenarnya mai tak layan pun budak ni. Gara-gara wecht people nearby lah ni. Erk. Gaiss,bayangkan dia hantar text bersayang-sayang bagai. Jijiks wei jijiks. Too busy to fall in love lah. Aku apa lagi,menggunakan segala kuasa veto aku untuk blocked dia. *GelakJahat* Hiuhiu~ Ingatkan dah selesai misi ni tetapi tidak berjaya. Aku pun tak tahu macam mana dia boleh kenal kawan-kawan aku padahal aku bukan kenal pun si jijik manusia tu. oopps. Hm macam mana eh nak bagi korg faham. Okey,kawan aku ada bf. Bf dia ada kawan. Kawan bf dia suruh sampaikan apa yg si manusia tu nak dkt aku. macam hantar pesanan melalui orang-orang yang tk dikenali. Dan kawan aku pun tanya pesanan yang disampaikan dari manusia-manusia tu. Pesanan yang tak seberapa iaitu nak no telefon. Erk, Erk. Erk. Someone pls help me. Rasa nak lupuskan je. Memang aku tak layanlah spesies tu. Hahaha. Sebelum tu, dia buat acc fb lepastu add aku. Dah tentulah aku blocked je terus. yeaaay ! hidup block oranng. huhu. Pagi tadi nak tengok insta, eh eh ada follower pulak. Rupanya dia. apa maksud kau duhhh. lagi sekali anda kena block. padan muka. Rasa tak selamat pulak. Macam ni nak gi London lah. Hahaha. Peliknya, mana dia tahu semua nama acc nih? kwaja -..-

Haa, al-fatihah kepada ydp dan sekeluarga kerana mereka telah kembali ke rahmatullah akibat lemas.. Hmm innalilah. Semoga mereka berada di tempat kalangan orang-orang yang beriman.

0 comments: