Magandang hapon

18:31,0 Comments


Image result for traveller tumblr


Hai pembaca sekalian. bersyukur sebab dapat buka blog ni :) apa khabar semua ? Rasa terlalu lama meninggalkan jejak blog. Sebenarnya tujuan nak tulis blog ni nak hilang tension. hahaha lagipun minggu ni exam. Agak mengancam juga soalan fizik. frust menonggeng aku. hahaha, takpelah kelas, kita frust bersama-sama lah ya. :D Sekarang ni tengah tunggu bilalah cerita Marriage not dating. gong gi tae dengan han yoe rum ( tahmacammanalahejaan) telah menambat hatiku. hehe wuish dua orang tu. haha. episod yang lalu rasa nak tendang je ex perempuan kepada gong gi tae. fuhh pergilah jauh jauh ex perempuan gong gi tae. apa entah namanya. alzheimer tahap 4 ni. hahahah rasa nak tukar topik. sekejapnya aku dah menjangkau 17 tahun. hehek. *tangandibahu* okaylah bai semua sehingga kita berjumpa apabila blog ni kembali berhabuk semula :)

Image result for traveller tumblr

Image result for traveller tumblr

Image result for traveller tumblr

Image result for traveller tumblr



"Jadikanlah diri kamu sebagai seorang perantau atau pengembara"

Assalamualaikum. 

You Might Also Like

0 comments: