2015 !

13:07 Maisarah Mimo 0 Comments

Fakta lagi nyata. WKWKWK
Hai semua ! Setelah sekian lama aku menghilangkan diri. ke mana ya aku pergi ? Ada je dekat dalam rumah, terperuk kat situ =,,= Hahaha. Selamat tahun baru ! tuptaptuptap dah 2015. aku pun semakin tua, esok pulak hari jadi gwe. ewah ewahh.bertambah tua lagi katakoo. Tak sangka esok secara rasminya aku dah 17.Tolong amik kan tisu. :P Eleh takde siapa yang kisah pun. Takpe aku pun tak kisah.Hahaha. Sebenarnya dah tak sabar nak sekolah, bukan main excited. tapi nanti bila dah start sekolah, nak cuti balik. Hm itu normal :> Aku rindu kawan-kawan ku di sana. *lambai* cuti yang panjang ni aku buat apa ya ? hm, banyak sebenarnya aktiviti. salah satu, pergi ruang tamu, naik turun tangga, masuk tanda ,keluar tandas. K. Hambar. Sepanjang cuti ni, mai makan jeh. makan, makan makan sampai gemuk. nanti naik sekolah, kurus balik. -,- oh mak jemah yag pewrasan. spm tahun ni . Harini je dapat post entry puas-puas.

Masa cuti hadap lappy tanpa henti. takdelah sampai mcm tu. over kau tahu.. baiklah, masa cuti, mai buka youtube pergi tengok tutorial make up. HAHAHA. alah biasalah perempuan kan, kalau dah bosan sangat, melukis. mai minat melukis bangunan. nak tengok ? takpelah, biarlah lukisan bertapa dengan buku-buku yang lain :'D tengok orang tu buat, lepastu mai buat. hehe. nama dia veni. trngoklah, cantik dia lukis. Masa cuti ni, mai cuba belajar bahasa asing, wuwuwu. k spanish je pun. setakat hola hola gitu. bhabha. semua sikit-sikit je. spanish, tagalog,russian. hm tu je kot. Waktu bila entah, tengok dekat youtube, ada satu telah mencuri hatiku untuk buka dekat video dekat youtube tu. tak tahulah mat salleh mana, remaja, dah boleh cakap 20 bahasa. perghhhhhhh ! Hebat sangat ! *campakbunga* ternganga tahu tengok dia berckp 20 bahasa tu. Nak tahu semalam, adik mai tanya, kau tak dengar bunyi pongpanpongpang *bunyimercun* . Aku tidak dengar kerna kutidur mati. Hahaha. asal tukar topik nih. Haish..

sepanjang cuti tetiba terlintas nak mengait. tahu kan, knitting. seronok jugak kot, mengait~ Woahh. Dekat dalam rumah ni ruih-rendah betul. Tergendala aku nak tulis apa tadi. kehkeh. adik mai nangis kena bantai dengan mak. hahahah. jahatnya aku pergi gelakkan dia. >.<  Lagi mai buat apa masa cuti. Layan movie !! hanya 2 cerita kartun mai duk ulang ulang ulang ulang. frozen dan rapunzel. hahaha. tak tahu lah kenapa, punya banyak cerita lain. dua tu je di hatiku. hahaha. tak pun despicable me. --' --' mengapakahh? dah tak tahu nak buat apa, selongkat almari buku, kemas cantik-cantik. selak balik buku-buku bagi hilangkan habuk. lol. Rajinlah katakan.. Masak-masak. jogging. auuu haha. okay masa seronok tengah cuti, cikgu bagitahu kena buat folio bio. ceh betapa seronoknya aku. tak tipu. tapi yang lain merungut kerana mengganggu cuti mereka. wahah. walau apa pun kena buat. folio tu kena buat pasal penyakit. mai amik konjunktivitis. hewhew. dengan bangganya dah siap. Tak bangga pun. baca novel dalam lappy. cerita consumed. best ohhh~

Yeaaaay ! kelas tahun ni,2015, tak tukar . huhu. kita berjumpa lagi ya. Lagi lagi faizul. ughhhh. Lawak oh, semua nak dia keluar. *gelakgulinguling* janganlah begitu. kesian dekat dia >< yeay ! ustazah yang sama. alah nanti mesti rindu cikgu yang ajar, fiz,kimi, sebab kena tukar guru dengan kelas 5a. okay. hmm tak dapat main permainan yang cikgu fizik bagi. hahahah mainan kebendanya. yela, kan ada buat eksperimen, banyak alatan cikgu bagi kitaorg tengok, itulah permainan. haha. T_T sakit tengkuk lah. okay lah bye bye semua !


0 comments: