Nak kelas 4B dulu

18:02 Maisarah Mimo 2 Comments

Hai. Lama tak update blog. Malas :( Sejak cikgu tambah kelas sains lagi satu ni, tak seronok ah. Dulu hampir 50 dah tinggal jadi 30 lebih je. Sikit kan ? Yang tak bestnya, cikgu pindahkan budak budak yang best. Yang tinggal budak nerd je. Aku megharapkan budak nerd tu yang keluar. Tapi apakan dayaku ini... haahaha dah kenapa dgn gwe ni? Cikgu ikut result. Elehh kata nak jadikan bilangan kelas sikit, sampai hantar diorg pindah. Tapi tambah satu kelas baru. Grr.. sampai cikgu pun cakap kelas memang terasa kesunyian macam krik krik gitu. Yela dulu kitaorg memang tak kering gusi dengan lawak dunia yg diorg buat tu. Hahar. Masa baru masuk ting empat, ada baru ni,tao tahu nama, tpi dah kenal sikit sikit tu baru tahu nama dia Hasanal. Aku mula mula macam eh budak ni, dahlah gelak besr. Tetiba tak suka, haha tapi lama lama tu dia pulak buat lawak. Nak hampir bulan februari, dia cakap dia nak pindah. Kitaorg sekelas macam sedih lah. Uhuk uhuk. Nanti tak best klas, so sebelum rehat tangkap gambar bersama mereka semua. Hihi, sebagai kenangan kot. Lepastu bulan 3,cikgu dah buat pertukaran kelas. Okay okay,tak suka. Ramai keluar. Tapi ada budak dari 4A masuk sini, sebab diorg tujuh a. Tapi wana cakap seronoklah aku dapat kawan baru. Dia sedih sebab kawan dia tu masuk kleas aku. Apa yang seronoknya ? -..- aku nak kelas aku balik je la tak nak pun kelas kau tu. Hahahah jahat en? Kesian pulak cikgu 4c marah diorg yg kena tukar kelas sbb cikgu tu dah sebati dngan kls 4c sebelum diorang,so sekarang ni semua turun 1 kelas. Dia kata bising sgt. Kak yong mengadu. Aku cuma meng-oh je. Haha. Sekarang tak sama macam dulu. Kawan yg ada dalam kelas pun gitu gitu je,yang tak berapa kenal. Jadi terpaksalah berkenal kenalan. Oh apakah? Tahniah sapa datang pagi tdi yang dpt straight A's dengan 7a. Best pulak . Nak merasa jugk naik penas. Cikgu yg dapat enam tak dak ke?. Hehe okaylah bai~

2 comments:

mesti boring sgt dapat yg skema2 ni..kahkah..
tak boleh nak gosip nak buat gila2..hahaa

kan kan ? huaaaa :D