Jumpa 1hari 1kampus 2010

00:15 Maisarah Mimo 0 Comments

Untitled
Hai. Siapa tak tidur ? Kita jadi burung hantu. hehe. Tetiba pulak nak update tengah malam ni. Terus tak mengantuk bila dapat jumpa salah sorang abang fasi punya blog. tak sabar tahu nak cerita.Dia cerita pasal program 1 hari 1 kampus. Dah lama meninggalkan sekolah rendah. program tu ada masa mai darjah 6. Dah lama tuh, tetiba jumpa balik. :D :D tapi tak jumpa pun akak fasi yang kumpulan dengan aku. Dah lupalah namanya. :( yang aku ingat abang wan zuhairi. hahah itu je yang aku ingat. Dasyat bebenor. teringat abang wan tu sebab ramai akak/abang fasi cakap dia kecik cili padi. -..- sampai sekarang ingat. paling lawak, semua gambar tak boleh bla time sekolah rendah. tapi aku takde sebab kumpulan lain. dapat tengok kumpulan pun jadilah. sebenarnya tak ingat pun nama abang yang aku tengok dekat blog dia ni. heheh. gambarnya mai amik satu. hehe

mesti lawak kalau aiman, khairul,elisa tahuuuu. hahah

kalau nak tahu lagi, silalah ke SINI

bai :*

0 comments: