Cuti seminggu

22:57 Maisarah Mimo 0 Comments

  ★ ♥ ❋ ✿ G I R L Y I E E ✿ ❋ ♥ ★

Hai pembaca setia.
Alhamdulilah, baru je makan. huhu makan sambal udang. sedap tau! Nak ? 2 seringgit :p Eh, haritu cikgu sejarah ada cakap, masa cuti seminggu ni boleh tengok result dekat saps. Bila buka, dah nak habis cuti ni. satu apa pun takdak. :ooo lagi lah takut :3 Paling tak suka cikgu sebut markah kita depan kelas. yang kedua, susun yang paling rendah ke paling atas. auu bencinya T.T mai kalau makan makanan pedas, habis air mata menitis. hahaha. Bayangkan tengah makan dekat kedai, makanan tu pedas, mai menangis, dan semua pandang pelik. buat drama katanya. hahaha. berhenti daripada bayangkan XD kerja sekolah memang belambak tapi dah siap. Yeay! rajin . sekarang tengah tengok cerita kifarah (duit). Kisahnya dia amik duit dekat masjid. bila dia guna duit tu, duit tu ada balik dekat dia. Dia nak isi minyak rm50, dah isi semua tu, lepastu minyak dia habis. duit tu timbul balik. okay bai nak sambung tengok. eh nanti nanti, sapa ada insta, nanti follow lah mai ig ; maisarahmusa . nanti mai follow balik. hehe sekarang ni kan musim panas, banyakkan minum air kosong ;)

0 comments: